Photo Shoots for True Corset

Hi everyone!
Last year I was contacted by Waist'd Magazine, asking me if I would be interested in shooting some corsets by True Corset for them. Of course I was, since wearing corsets is one of my favourite things to do!
After this shoot I even got to model more pieces for True Corset and you can find some of the images from my second shoot below :)
Letztes Jahr wurde ich vom Waist'd Magazine angeschrieben, ob ich Interesse hätte ein paar Korsetts von True Corste dafür zu fotografieren. Was für eine Frage, natürlich hatte ich Lust! Schließlich ist Korsetts tragen eine meiner Lieblingsbeschäftigungen! 
Nach diesem Shooting durfte ich sogar noch für ein weiteres Shooting für True Corset modeln und auch aus dem Shooting möchte ich heute mal ein paar Fotos weiter unten zeigen.

Modeling True Corset for Waist'd Magazine

All photos by Silver Pearl Photography




Second Shoot for True Corset

All photos by Heiner Seemann

Keine Kommentare