Fantasy Allure - Magical Lipsticks for Fairy Princesses

Hi everyone!
Earlier this year I modeled an amazing lipstick for the new Make-up company Fantasy Allure. They had a kickstarter campaign in march to be able to create these beauties: liquid lipsticks with a silky matte finish, sprinkled with gold glitter, vegan and cruelty-free. I LOVE this colour and am even more in love with this super cool packaging! Luckily Fantasy Allure got fully funded and in the past months they have been working non stop on production for their shop launch in august.
Oh and the beautiful accessoires I am wearing here were crated by Freckles Fairy Chest as rewards for the people who helped back this project! <3
Anfang des Jahres habe ich einen wundervollen neuen Lippenstift für die Make-up Firma Fantasy Allure fotografiert. Im März lief eine Kickstarter Kampagne um Geld für die erste Produktion zusammenzusammeln: ein flüssiger Lippenstift der seidenmatt trocknet, golden glitzert und obendrauf vegan und tierversuchsfrei ist. Ich LIEBE diese Farbe und bin direkt auch noch begeisterter von dieser tollen Verpackung! Ich freue mich sehr, dass das Projekt von Fantasy Allure genügend Unterstützer hatte und der Lippenstift nun Wirklichkeit werden kann. Der Shoplaunch ist für August angedacht und es wird schon auf Hochtouren produziert!
All die schönen Accessorires die ich hier trage wurden übrigens von Freckles Fairy Chest als Belohnungen für diejenigen gezaubert, die das Projekt auf Kickstarter unterstützt haben! <3
 

  
Product pic by Shelby Robinson

Keine Kommentare