Crimson Bride

Last summer I got to model this A-MA-ZING gown by Linda Friesen Couture. It is definitely one of the most beautiful dresses I ever wore! We shot this series in the beautiful park next to my home on a lovely warm summer morning. I just love this location as it has so many wonderful places to shoot at!
...and this shoot even was also one of the most dangerous ones I ever had - in the first photo I was posing right on top of a wasps nest! Without noticing it at first, of course. As I am allergic to wasps so I was glad that I could get away fast enough! I was extra happy that nothing happened with these wasps as this set was the first one of a three day photo-shoot-marathon!
Letzten Sommer habe ich eins der schönsten Kleider getragen, das ich je modeln durfte: ein wundervolles Couture-Kleid der Designerin Linda Friesen. Diese Serie haben wir an einem schönen Sommermorgen in dem hübschen Park direkt neben meiner Wohnung fotografiert. Ich liebe diese Location einfach, weil der Park so viele tolle verwunschene kleine Plätzchen zum shooten bietet!
...und dieses Shooting war definitiv eins der gefährlichsten - im ersten Foto habe ich nämlich schön genau über einem Erdwespennest gestanden. Da ich allergisch gegen Wespen bin habe ich natürlich gleich die Beine in die Hand genommen als ich das bemerkt habe :D Und ich war doppelt froh, dass nichts passiert ist, weil dieses Outfit das erste Set eines dreitägigen Shootingmarathons war.



This series was also published in Wild Heart Magazine and we even got on the cover, yay! <3
Diese Serie wurde im Wild Heart Magazine veröffentlicht und wir waren damit sogar auf dem Cover, yay <3


Keine Kommentare