The Force is strong with this one - my Sith cosplay

Hi everyone!

Today I want to share some more Star Wars photos with you - my Sith!
Again the photos were taken by the uber talented Lilif Ilane - and she took them during the same day like the Slave Leia photos from my previous post, so it has again been quite a while! (Read more *here* if you don't know it yet)
Heute möchte ich eine neue Star Wars Serie mit euch teilen - meinen Sith!
Wie auch die Slave Leia Fotos wurden diese Bilder von der unheimlich talentierten Lilif Ilane gemacht, sogar während des gleichen Shootings vor einer ganzen Weile. *Hier* könnt ihr mehr über die Slave Leia Serie und unser Shooting lesen!)

A few years ago a friend bought these light sabers for me. I love them a lot because you can use them to chase bunnies out from under your sofa. They don't only have fancy red lights but also make a sound whenever they touch a bunny, so you see they are very handy. Sadly Pearl is not that impressed any more and one day even bit into one of them so now they are hanging on my wall as part of my very beautiful decoration.
Vor ein paar Jahren schenkte mir ein Freund diese Laserschwerter. Ich liebe sie sehr, weil man sie prima dafür verwenden kann, freche Häschen unter dem Bett hervorzuscheuchen. Sehr praktisch mit dem roten Licht, so sieht man wo die kleinen Monster sich verstecken und wenn man eins berührt machen die Schwerter sogar noch Geräusche. Leider ist Pearl inzwischen nicht mehr ganz so beeindruckt davon und hat angefangen reinzubeißen. Nun hängen sie sehr dekorativ in meinem Flur.


Anyway, I had light sabers so I thought why not do a Sith cosplay! I loved Asajj Ventress and some other characters but wanted to do my own design so I came up with this outfit. The corset is from Carmen Martinez and the rest was made by me. And I know I know, that skirt is not very handy when it comes to fighting but I thought it would look cool on the photos :D
Wie dem auch sei, ich hatte Lichtschwerter, also dachte ich es wird Zeit für ein Sith Cosplay! Asajj Ventress fand ich immer sehr cool, daher ist dieser Charakter von ihr und noch einigen anderen inspiriert. Das Korsett ist von Carmen Martinez und der Rest von mir genäht - und ich weiß, dass der Rock sicher nicht so super praktisch zum Kämpfen ist aber ich fand ihn für Fotos einfach toll :D

Lilif even painted the whole background by hand! So cool <3




Oh look what I found! What is your Sith name?


So... Aparrently my name is Darth Adlaremse, or even worse Adlaremseal :D I am not so sure if I like it... Maybe rather La Sithmeralda (right, Elisanth? ;) ) or maybe you guys have an even better idea? :)

Keine Kommentare