Opening my Online Store!

<3 http://laesmeralda.storenvy.com/ <3

I am opening my online store and you can now get signed A4 prints of my work!
The test prints on 250g / matte paper came out amazing and I hope you will like them as much as I do! <3

You will find a selection of 24 prints in my shop and each month I will change the selection a bit.
And the most amazing thing: I will always offer one or more prints that feature fluffy animals and I will donate the whole earnings of these prints to feed animals. This time I will donate everything that I earn with my print "Purple Fairy II" to Wildtierhilfe Fiel!

I choose storenvy as a platform for my prints and hope you guys will be fine with that. If not, please send me a message and I will see what I can do :)

http://laesmeralda.storenvy.com/


_____________
Endlich ist es so weit: Ich eröffne meinen Postershop und ihr könnt jetzt signierte A4 prints von mir erwerben :) 
Ich bin ganz begeistert von den Testprints auf mattem 250g Papier und hoffe euch werden sie genau so gut gefallen wie mir! <3

In meinem Shop findet ihr nun eine Auswahl von 24 Bildern und ich werde sie wohl jeden Monat ein wenig variieren. 

Und das Beste: Ich werde jedes Mal ein oder mehrere Bilder mit flauschigen Tierchen dabei haben und die gesamten Einnahmen spenden. Dieses Mal werde ich alles, was ich durch das Bild "Purple Fairy II" einnehme, an die Wildtierhilfe Fiel spenden :)

Ich hoffe ihr kommt alle mit Storenvy zurecht. Wenn nicht schreibt mir mal eine Nachricht und ich werde sehen, was sich machen lässt :)




Find 24 different prints in my shop! =)

Keine Kommentare